Rabu, 6 Mac 2013

Selamat malam semua,

Rasanya lebih 1 bulan admin tak dapat nak update laman blog Clixster JB ni.

Tumpuan lebih banyak kepada laman facebook MKD Johor Selatan Clixster untuk segala maklumat dan perkembangan terkini clixster di JB.

Apapun, produk clixster telah memasuki era baru dengan pengenalan Plan Data Internet 500  Unlimited..pelan yang benar-benar Unlimited dan tiada yang serupa sepertinya di pasaran Malaysia.

Plan data Clixster dengan langganan hanya RM 27 sebulan , memberikan capaian liputan dan pengunaan yang benar-benar menakjubkan. Perkataan "Ia ke", "Tipulah","Tak ada ikat sampai 12 bulan?" "line .....pun tak dapat takkan Clixster boleh dapat"...amat biasa admin dengar. Prestasi penggunaan selepas 500Mb serupa saja sebelum 500Mb..pantas dan memuaskan.

Setelah mencubanya selama sebulan, semua pelanggan Clixster melahirkan rasa terkejut dan amat berpuashati dengan liputan dan takrifan Unlimited clixster yang benar2 amat berbeza berbanding telco yang lain.Mudah-mudahan prestasi seperti ini akan terus berkekalan dalam menyediakan prasarana liputan data dan jalur lebar yang lebih baik kepada seluruh warga Malaysia.

Budget 2013 yang menyediakan peruntukkan sehingga 300 juta untuk golongan belia mendapatkan Smart Phone benar2 menarik dan memberikan impak yang amat besar kepada kelangsungan perniagaan Clixster.

Beberapa siri promosi akan dilakukan sebaik menerima sample dan bunting.

Kepada sesiapa yang berminat menggunakan peluang yang ada ini, sila hubungi kami di Koperasi Pemandu Teksi JB-07-2352602 @ Amali -0137307085 untuk keterangan dan perjumpaan yang lanjut.

Kehadiran anda amat kami alu-alu. Bebas,Telus dan Ikhlas

Tiada ulasan:

Catat Ulasan